Codul nostru cultural

Ingredientele noastre

Ingredientele sunt esențiale pentru fiecare aspect al vieții noastre Rohlik. Acestea sunt condiții prealabile pentru deciziile noastre de a lansa o nouă funcție de serviciu pentru clienți, de a angaja și de a promova, de a evalua performanța și multe altele.

Misiunea noastră

Misiunea noastră este să ajutăm europenii să mănânce bine și să trăiască bine.

Realizam acest lucru livrând produse alimentare de calitate într-un mod rapid și convenabil. Schimbând treptat obiceiurile alimentare, ne ajutăm clienții să se bucure de o viață mai sănătoasă și mai fericită, petrecând mai mult timp făcând ceea ce le place, mai degrabă decât așteptând în trafic și la cozile de la supermarketuri.

Ne dam seama pe deplin că schimbarea vechiului obicei de a merge la un magazin alimentar nu este o ispravă ușoară. De aceea credem că ceea ce construim la Rohlik nu trebuie să fie „doar mai bun decât modul tradițional” de cumpărături, ci de zece ori mai bun.

Video

Viața la Rohlik

Îmbunătățire continuă

În afara zonei de confort

Nu ne-am alăturat lui Rohlik pentru a ne face viața mai confortabilă. Este dificil să schimbăm ceea ce gândesc oamenii și cum fac cumpărături. Este un proces oarecum dureros pentru clienții noștri și este, de asemenea, dureros pentru noi. Uneori doare să ieșim din zonele de confort. O facem oricum, pentru că știm că ne ajută să avem idei mai puternice și să mergem mai repede înainte.

Nu este despre ego

Ne place să cântărim diferite idei: uneori mergem înainte și încercăm, alteori ne adaptăm și le facem mai bine, alteori le lăsăm pentru mai târziu, alteori renuntam complet la ele. Intenția este întotdeauna să facem Rohlik mai bun. Având ideea ta sau zona ta contestată pare adesea personal, dar nu uita, nu este vorba despre ego-ul nostru, ci despre îmbunătățirea vieții clienților noștri.

Greșelile sunt binevenite

Cel mai bun mod de a deveni mai buni este să ne recunoaștem greșelile, să oferim și să acceptăm feedback și să ne adaptăm în consecință. A greși este uman. Avem nevoie de oameni cărora nu le este frică să greșească, dar apoi să nu se sfiască să înfrunte adevărul.

Susținuți de
tehnologie, decizii bazate pe date în tot ceea
ce facem

Folosim tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă vastă de produse de calitate în doar 2-3 ore. Cu o abordare bazată pe date și software, Rohlik Group a devenit magazinul alimentar online cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală.
Folosim abordarea bazată pe date în toate procesele posibile, de la angajarea de noi colegi până la crearea de funcții noi pentru clienți.

Diversitatea aduce
cele mai bune rezultate

O masă monotonă ar fi plictisitoare și, în același fel o echipă omogenă nu ar aduce cele mai incitante rezultate. Ești binevenit la Rohlik Group pentru cine ești, indiferent de unde vii, cum arăți, ce crezi sau ce ai în farfurie.

Da înapoi

curios cum e la noi ?

  • 10 joburi
  • în  și
  • în 
roluri pentru care ne căutăm colegi